1a4c3ca2 355e 4fd6 a0ba d6c2c388a9e5

Podrška

Pružamo tehničku i poslovnu podršku korisnicima SAP ERP i BI sustava. Naša usluga je visoke kvalitete i izvrsnog omjera dobiveno-uloženo.
Kao certificirani SAP partner, regionalni smo servisni partner brojnim europskim kompanijama.

Paket podrške se u cijelosti prilagođava potrebama svakog korisnika kombinacijom sljedećih elemenata:

  • Podrška neplaniranim aktivnostima (Upravljanje incidentima) - popravak kritičnih poslovnih procesa i transakcija u produkcijskom sustavu
  • Podrška planiranim aktivnostima (Rješavanje problema) - preventivna, korektivna i adaptivna podrška
  • Proaktivna podrška
  • Reaktivna podrška
  • Vanjska podrška
  • Podrška na lokaciji korisnika
  • Vremenska opcija - od radnog dana / radnog vremena do 24/7
  • Konzultanti su trajno dedicirani korisniku
  • Konzultanti nisu trajno dedicirani korisniku
  • Razina odgovora prema prioritetima

Proaktivna podrška obuhvaća:

  • EarlyWatch upozorenje
  • Redovito praćenje SAP sustava (bilježenje grešaka i analiza problema, provjera sigurnosne kopije)
  • Proaktivna korekcija sustava
  • Redovita implementacija SAP nota
  • Redovito ažuriranje SAP kernela
  • Redovito ažuriranje SAProuter certifikata
  • Proaktivni prijedlozi za poboljšanje sustava

Globalna prisutnost

pružamo podršku kupcima širom svijeta s fokusom na jugoistočnu Europu i zemlje EU (DACH).

Jezici

  • Hrvatski
  • Engleski
  • Njemački

Podržana područja su

ERP (ECC i S / 4 HANA)

  • Financije, upravljanje troškovima i analiza profitabilnosti - FI / CO
  • Ljudski resursi - HCM
  • Lanac opskrbe
    • Prodaja, marketing i distribucija - SD
    • Nabava i upravljanje materijalima i skladištem - MM, EWM
    • Proizvodnja - PP
    • Upravljanje kvalitetom - QM
  • Održavanje pogona- PM
  • Tehnologije - BC

BI (BW, BW/4 HANA, SAC, BPC)

  • Skladište podataka
  • Analiza podataka
  • Izvještavanje
  • Planiranje
  • Prediktivna analiza

Trebate više informacija?

Kontaktirajte nas radi mogućnosti podrške