Podrška
Pružamo tehničku i poslovnu podršku korisnicima SAP ERP i BI sustava. Naša usluga je visoke kvalitete i izvrsnog omjera dobiveno-uloženo.
Kao certificirani SAP partner, regionalni smo servisni partner brojnim europskim kompanijama.
Paket podrške se u cijelosti prilagođava potrebama svakog korisnika kombinacijom sljedećih elemenata:
- Podrška neplaniranim aktivnostima (Upravljanje incidentima) - popravak kritičnih poslovnih procesa i transakcija u produkcijskom sustavu
- Podrška planiranim aktivnostima (Rješavanje problema) - preventivna, korektivna i adaptivna podrška
- Proaktivna podrška
- Reaktivna podrška
- Vanjska podrška
- Podrška na lokaciji korisnika
- Vremenska opcija - od radnog dana / radnog vremena do 24/7
- Konzultanti su trajno dedicirani korisniku
- Konzultanti nisu trajno dedicirani korisniku
- Razina odgovora prema prioritetima
Proaktivna podrška obuhvaća:
- EarlyWatch upozorenje
- Redovito praćenje SAP sustava (bilježenje grešaka i analiza problema, provjera sigurnosne kopije)
- Proaktivna korekcija sustava
- Redovita implementacija SAP nota
- Redovito ažuriranje SAP kernela
- Redovito ažuriranje SAProuter certifikata
- Proaktivni prijedlozi za poboljšanje sustava
Globalna prisutnost
pružamo podršku kupcima širom svijeta s fokusom na jugoistočnu Europu i zemlje EU (DACH).
Jezici
- Hrvatski
- Engleski
- Njemački
Podržana područja su
ERP (ECC i S / 4 HANA)
- Financije, upravljanje troškovima i analiza profitabilnosti - FI / CO
- Ljudski resursi - HCM
- Lanac opskrbe
- Prodaja, marketing i distribucija - SD
- Nabava i upravljanje materijalima i skladištem - MM, EWM
- Proizvodnja - PP
- Upravljanje kvalitetom - QM
- Održavanje pogona- PM
- Tehnologije - BC
BI (BW, BW/4 HANA, SAC, BPC)
- Skladište podataka
- Analiza podataka
- Izvještavanje
- Planiranje
- Prediktivna analiza